Customer Satisfaction and Service Quality
- Faculty
Faculty of Business Management and Social Sciences
- Version
Version 11.0 of 11/26/2021
- Code of Module
22B1189
- Modulename (german)
Kundenzufriedenheit und Servicequalität
- Study Programmes
Wirtschaftspsychologie (B.Sc.)
- Level of Module
3
- Responsible of the Module
Zöller, Henrik
- Lecturer(s)
- Zöller, Henrik
- Stegmaier, Ralf
- Credits
5
- Concept of Study and Teaching
Workload Dozentengebunden Std. Workload Lehrtyp 30 Seminare 30 betreute Kleingruppen Workload Dozentenungebunden Std. Workload Lehrtyp 30 Veranstaltungsvor-/-nachbereitung 30 Literaturstudium 15 Hausarbeiten 15 Referate
- Recommended Reading
Günter, B., Helm, S. (Ed.) (2017). Kundenwert. 4. Aufl. Wiesbaden: Springer GablerHerrmann, A., Homburg, C., Klarmann, M. (Ed.) (2008): Handbuch Marktforschung. 3. Aufl. Wiesbaden: GablerHomburg, C. (Ed.) (2016). Kundenzufriedenheit. 9. Aufl. Wiesbaden: Springer GablerTöpfer, A. (Ed.) (2008). Handbuch Kundenmanagement. 3. Aufl. Berlin: SpringerWinkelmann, P. (2013). Vertriebskonzeption und Vertriebssteuerung. 5. Aufl. München: Vahlen
- Graded Exam
Portfolio exam
- Examination Requirements
- Duration
1 Term
- Module Frequency
Only Winter Term
- Language of Instruction
German